Cum să vorbești cu copii tăi despre Dumnezeu
Natasha Crain
35.00 lei
În stoc
Cum sa vorbesti cu copiii tai despre Dumnezeu
Ma rog ca Dumnezeu sa foloseasca aceasta carte ca sa te motiveze si sa te echipeze sa-ti ajuti copiii sa dezvolte convingeri sanatoase cu privire la credinta lor.
— din Cuvant inainte de SEAN MCDOWELL, DR., Biola University, profesor, vorbitor si autor
Dorinta ta e sa le transmiti mai departe copiilor tai credinta. Dar in lumea noastra, care e din ce in ce mai sceptica si mai ostila, cum poti oare sa ii pregatesti pentru provocarile si indoielile cu care se vor confrunta in mod inevitabil? Cu o voce prietenoasa, de la parinte la parinte, Natasha Crain aduce claritate in aceasta privinta, purtandu-te de-a lungul a treizeci de conversatii esentiale despre Dumnezeu, pe care parintii si copiii trebuie sa le poarte in ziua de azi, printre ele numarandu-se discutii despre
EXISTENTA LUI DUMNEZEU
STIINTA Sl DUMNEZEU
NATURA LUI DUMNEZEU
CREDINTA IN DUMNEZEU
SCHIMBAREA PE CARE 0 ADUCE DUMNEZEU
Fiind organizata in asa fel incat fiecare capitol cladeste capitolul anterior, cartea aceasta ofera o experienta de invatare cumulativa potrivita pentru acasa, clasele de la biserica, grupurile de tineri, grupurile mici si acasa. Fiecare capitol are un ghid de conversatie, iar continutul poate fi adaptat pentru folosirea la copii cu varste incepand de la clasele primare si pana la liceu.
“Hei, parinti! Vreti sa reduceti sansele copilului vostru de a urma multimea pana la punctul de a-L respinge pe Cristos si valorile si adevarurile pe care le pretuiti atat de mult? Atunci aveti nevoie de conversatiile pe care Natasha Crain le-a descris atat de genial in aceasta carte. Scutiti o inima franta de mai tarziu, citind si luand seama la aceasta carte acum!”
— FRANK TUREK, PhD, presedinte al CrossExamined.org si autor al cartilor I Don’t Have Enough Faith to Be an Atheist si Stealing from God
“Nu ma pot gandi la o carte mai relevanta sau mai necesara pentru parintii care cresc copii in cultura zilelor noastre. Aceasta carte cu tema apologetica ii va conduce pe parinti sa poarte conversatii de importanta cruciala, care vor fi de ajutor in a-i creste si a-i calauzi pe copii sa fie toata viata urmasi ai lui Cristos.”
— KRISTEN WELCH, autoarea cartii Raising Grateful Kids in an Entitled World
NATASHA CRAIN e bloggerita, autoare si vorbitoare cu popularitate, pasionata de echiparea parintilor crestini pentru a-si creste copiii cu intelegerea felului in care sa-si sustina si sa-si apere credinta intr-o lume tot mai secularizata. Are propriul blog, Christian Mom Thoughts, si este autoarea cartii Keeping Your Kids on God’s Side. Crain locuieste in sudul Californiei impreuna cu sotul ei si cei trei copii.
Acest magazin online a fost creat pentru susținerea Asociației Vocea Creștinilor.
Greutate | 0.370 kg |
---|---|
Dimensiuni | 23 × 15.08 × 1.08 cm |
Nume autor | |
Editura | |
An apariție |
2021 |
Număr pagini | |
Tip copertă |
Livrarea nu este gratuită și se face prin curier rapid așa cum este descrisă în secțiunea "Livrări".
Produsele noastre sunt realizate câteodată pe bază de comandă, ceea ce face ca durata de producție și livrare să fie de până la 14 zile lucrătoare începând cu ziua procesării comenzii.
Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Recenzii
Sterge filtreNu există recenzii până acum.