Mânia cum îi faci față?
Liz Griffin, Paul Griffin
Puncte de Achiziție pentru acest Produs : 10 Puncte42,00 lei
Mânia cum îi faci față?
Mânia este cel mai puternic sentiment. Poate fi forţa motivatoare, care ne ajută să atingem ceea ce pare imposibil, sau poate fi piatra de poticnire care ne aruncă în capcana unui stil de viaţă caracterizat de neiertare, amărăciune, relaţii distruse şi violenţă.
Această carte te va ajuta să-ţi recunoşti şi să-ţi înţelegi propriile sentimente. Învăţătura fundamentată biblic te va ajuta să faci diferenţa dintre mânia justificată şi cea nejustificată, precum şi să identifici cauzele de bază ale sentimentelor de mânie pe care le trăieşti.
În stoc
Mânia cum îi faci față?
Soluţiile prezentate pe paginile acestei cărţi vor explica cum poţi rezolva problema sentimentelor de mânie acumulate până în prezent şi cum poţi face faţă, în viitor, situaţiilor care îţi provoacă aceste sentimente.
Aplicând aceste principii în viaţa personală, vei descoperi vindecarea interioară pe care ţi-o dă Dumnezeu, astfel încât mânia nerezolvată să nu mai constituie o problemă. Cartea oferă, de asemenea, o înţelegere atât de necesară celor implicaţi activ în lucrarea de îngrijire (consiliere), care caută să îi ajute pe cei ce se confruntă cu „problema mâniei”.
Mânia cum îi faci față?
CUPRINS
Capitolul 1 Mânia… Cum îi facem faţă?
Capitolul 2 Ce este mânia?
Capitolul 3 De ce sunt atât de mânios?
Capitolul 4 Ce spune Biblia despre mânie?
Capitolul 5 Ce pot învăţa de la Isus despre mânie?
Capitolul 6 Mânia… Cum i-am făcut faţă?
Capitolul 7 Cum îmi pot exprima mânia în modalităţi dumnezeieşti?
Capitolul 8 Doamne, de ce nu mă eliberezi de mânie?
Capitolul 9 Mânia… Care sunt paşii spre vindecare?
Capitolul 10 Cum pot confrunta în dragoste pe cineva?
Capitolul 11 Mânia… Cum îi vei face faţă?
Acest magazin online a fost creat pentru susținerea Asociației Vocea Creștinilor.
Greutate | 0,130 kg |
---|---|
Dimensiuni | 20,5 × 14,5 × 1 cm |
Nume autor | , |
An apariție |
2009 |
Editura | |
Număr pagini | |
Tip copertă |
Livrarea nu este gratuită și se face prin curier rapid așa cum este descrisă în secțiunea "Livrări".
Produsele noastre sunt realizate câteodată pe bază de comandă, ceea ce face ca durata de producție și livrare să fie de până la 14 zile lucrătoare începând cu ziua procesării comenzii.
Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
Produse Relevante
Produse vizualizate recent
Bestsellers
Pași spre Fericire și Epicentru
În stoc
Recenzii
Sterge filtreNu există recenzii până acum.