Cum să avem o inimă fericită

Vlad Schlezak Dr.

Puncte de Achiziție pentru acest Produs : 10 Puncte

25.00 lei

Adăugați produse în valoare de încă 300.00 lei în coș și obțineți TRANSPORT GRATUIT (doar în România)!

În stoc

4 Persoane se uită acum la acest produs. Grăbește-te!
Descriere

Structurată pe două capitole – fiecare aproximativ cât o carte, lucrarea medicului Schlezak întoarce pe toate fețele gândirea rațională și emoțională, apoi propune rețeta schimbării mult așteptate: înnoirea în Hristos. Volumul este un adevărat rețetar, un mix bio-socio-spiritual care pune nu doar degetul pe rană, nu doar pansamente de ameliorare, ci vindecă definitiv rana. Rănile.

Analizate riguros din prisma duetului cauză-efect, emoțiile, personalitatea, vinovăția, exagerarea, mania, mândria, stigmatizarea, tulburările, etichetarea etc. nu sunt decât niște „ochelari murdari”, cum ar zice Vlad, pe care trebuie să-i curățăm cu minuțiozitate, dacă dorim să avem o inimă fericită, mulțumită. Iar despre oamenii care sunt mulțumitori, înțeleptul Solomon spunea că au în fața ochilor un ospăț necurmat. Vă doresc poftă bună! Dar insist să-l ascultați pe dr. Schlezak: dați jos ochelarii emoționali sau mintali. Și faceți din ei o singură pereche: inima și cugetul să fie la o palmă una de alta.

Drum bun pe calea scrisului, Vlad! Știi bine că verba volant, scripta manent. Așteptăm următoarea ta provocare! Bless you!

– Dr. Nicolae Geantă, pastor, profesor, evanghelist, scriitor

O altă carte „Cum să”?… Doctorul Vlad continuă să ne surprindă cu capacitatea lui de analiză. Tratând subiecte foarte delicate și totodată foarte importante, emoțiile și gândirea sănătoasă, el face o incursiune în mintea omului, aprinzând Lumina Scripturii cu care confruntă lumea gândurilor noastre. Scriptura ne spune clar că suntem așa cum gândim, deci, gândind corect duhovnicește, vom deveni oameni maturi în gândire, simțire și comportament. Neîndeletnicindu-ne cu aceste lucruri, se întâmplă foarte des să rămânem sufletește firești. Toate acestea spre paguba noastră.

Vlad descoperă o serie de tipare ale gândirii greșite și aduce soluția biblică pe care Dumnezeu o are pentru fiecare dintre noi. În vâltoarea informațională de tot felul, de la 5 pași pentru bunăstarea financiară, 3 pași cum să ai o căsătorie fericită și 7 minute de sport pe zi pentru ca celulita să te părăsească… cred că această carte, „Cum să avem o inimă fericită”, este mai mult decât binevenită. De ce? răsună întrebarea unui om care nu își găsește pacea. Răspunsul este că mai întâi ai nevoie de o inimă fericită și apoi toate celelalte lucruri vin la rândul și la timpul lor.

O carte accesibilă, inteligentă, înțeleaptă și duhovnicească, ce le poate aduce un foarte mare beneficiu celor care o vor aprofunda și aplica. Vlad, dragul meu prieten, aștept deja următoarea carte. Mai vârstnicul tău frate, Claudiu Lăpădat, care crede în tine și te susține.

– Claudiu Lăpădat, pastor, evanghelist

Autor: Dr. Vlad Schlezak





Acest magazin online a fost creat pentru susținerea Asociației Vocea Creștinilor.

Mergi înapoi la 👉 Magazin: Click aici
 

Copie a Banner orizontal orizontal

Informații suplimentare
Greutate 0.255 kg
Dimensiuni 20.04 × 14.04 × 1.06 cm
Nume autor

Editura

An apariție

2020

Număr pagini

Tip copertă

Recenzii (0)

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care scrii o recenzie pentru „Cum să avem o inimă fericită”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Trebuie să fii autentificat pentru a putea adăuga fotografii la recenzia ta.

Livrare

Livrarea nu este gratuită și se face prin curier rapid așa cum este descrisă în secțiunea "Livrări".

Produsele noastre sunt realizate câteodată pe bază de comandă, ceea ce face ca durata de producție și livrare să fie de până la 14 zile lucrătoare începând cu ziua procesării comenzii.

Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:

  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
  • căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
  • cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
  • nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
Retur

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Coletele prezintă deteriorări severe;

Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.

Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Formular de retur

Produse Relevante

Produse vizualizate recent

Bestsellers