Criză și traumă
0.00 lei
Criză și traumă
Stoc epuizat
Criză și traumă
Adu mângâiere celor în necaz atunci când au cea mai mare nevoie
Criza și trauma fac parte din viața cotidiană, dar modul eficient de a-i ajuta pe aceia care trec prin cele mai grele momente ale vieții nu este întotdeauna evident. Ghidul complet de consiliere în criză și traumă este o resursă care vine în ajutorul pastorilor și preoților, terapeuților creștini și consilierilor laici ce vor să ofere cea mai bună îngrijre celor aflați în suferință.
Bucurându-se de încrederea unei generații de profesioniști în consiliere, acest instrument clasic de consiliere în criză este acum revizuit și actualizat cu noi studii de caz și cele mai recente cercetări clinice.
Vei găsi un ghid cu informații de actualitate și relevante în:
● Tulburări de stres post traumatic;
● Crize la vârsta copilăriei și adolescenței;
● Doliu – pierderea unui membru al familiei, inclusiv prin sinucidere;
● Și mult mai mult.
Ghidul complet de consiliere în criză și traumă oferă consiliere practică și dovedită, pentru ca tu să știi ce trebuie să spui sau să faci atunci când contează cel mai mult. Dr. H. Norman Wright aduce peste patruzeci de ani de experiență clinică și de clasă în acest subiect. El împărtășește dialoguri din viața reală, purtate de-a lungul deceniilor de practică privată, pentru a exemplifica sesiuni de consiliere sănătoase și vindecătoare. Cititorii vor învăța cum să consilieze și să îndrume atât credincioșii cât și necredincioșii care se află în criză, cum să meargă alături de ei în orele, săptămânile și lunile care urmează după trauma lor și cum să-i ajute să găsească o cale către restaurarea completă.
Dr. H. Norman Wright este licențiat în terapie de familie, cuplu, copii, doliu și traumă. Este profesor de Educație Creștină și cercetător la Școala de Teologie Talbot, unde a predat patru decenii. Este acreditat ca specialist în traumă și calificat în doliu traumatic. Dr. Wright este autor a peste 80 de cărți.
Autor:
Acest magazin online a fost creat pentru susținerea Asociației Vocea Creștinilor.
Mergi înapoi la 👉 Magazin: Click aici

Criză și traumă
| Editura |
|---|
Livrarea nu este gratuită și se face prin curier rapid așa cum este descrisă în secțiunea "Livrări".
Produsele noastre sunt realizate câteodată pe bază de comandă, ceea ce face ca durata de producție și livrare să fie de până la 14 zile lucrătoare începând cu ziua procesării comenzii.
Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, în intervalul Luni – Vineri 10:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program (Luni – Vineri 10:00-18:00) sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la Expeditor.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
- căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
- cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;
- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Coletele prezintă deteriorări severe;
Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
Produsele prezintă defecte de fabricație;
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

Produse Recomandate
Produse vizualizate recent
Bestsellers
Pași spre fericire – cartonată
În stoc
Pași spre Fericire și Epicentru
În stoc
Joc pe Urmele Apostolilor (2-8 jucători)
În stoc



